Shopping och Bio

Idag har jag och Nanna (den Danska au pairen) vart till Broadway Mall i Hicksville och shoppat & sett på bio! Jobbade till 4 och mötte sen upp henne typ 6, så shoppade vi och åt. Klockan 9.10 började bion.. Guardian of the Galaxy - Sjukt bra och komisk på ett riktigt bra sätt, gillade den verkligen! Biosalongen var som en dröm, man 'satt' eller snarare låg i  lyxfåtöljer.
Måste ju bara tillägga att jag aldrig shoppat så mycket på en enda affär i hela mitt liv som jag gjorde idag, helt sjuukt, Å för att vara så mycket blev det inte ens särskillt dyrt heller. 
 
Nu ska vi suga på karamellen om vad jag köpt för är så trött så orkar inte skriva det ikväll, bilder och mer ingående info om dagen kommer imorgon men bjuder på en bild nu! :D
 
Åt frozen yoghurt som efterrätt, hehe ;)
 
Bye bye så länge!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Elin i USA

Är en 19årig tjej från Piteå som skriver om mitt au pair år i USA!

RSS 2.0