One month in the United States!

Idag har jag vart här en månad!!!
 
 
 
Känns helt sjukt. Samtidigt som tiden har gått väldigt snabbt när jag tittar tillbaka så känns det också som att den gått väldigt sakta, det beror nog på att jag haft mycket hemlängtan osv men det har blivit mycket bättre på den fronten! 
Känner att jag kommit in ordentligt i vardagen nu och det känns bra. Har inte hänt så mycket mer än det vanliga, har vart på skolan idag osv, har inte kört fel nått alls i veckan! hehe :D
 
Det var allt från mig för nu, Ha det bra! :)
 
 
2014-09-22 @ 11:34:51

Hej. Trevligt kul att läsa hur du har det. ! Det stämmer nog med hemlängtan 3 v 3 mån Nu går det som smort. Tänk vad du får se och träna engelska. Jag har varit med husvagnen vid en liten tjärn och Fiskat. -2 gr inatt. Ska upp och stänga för vintern i Puorrivara. Kram Monica.

Svar: Låter mysigt! Å herregud så kallt, här är det lite kyligt på kvällarna men då är det då inte under 10 grader, på dagarna har vi över 20 oftast! Hehe
Kram
Elin Hedlund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Elin i USA

Är en 19årig tjej från Piteå som skriver om mitt au pair år i USA!

RSS 2.0