MANHATTAN

I lördags tog jag alltså tåget in till Manhattan, tog ca en timma in och sen mötte jag upp en Svensk au pair för att shoppa lite innan jag skulle möta Kicki m.fl.
Började på Victoria's Secret och där kan jag säga att jag kunde ha stannat hur länge som helst! Var tre våningar stort, vi var bara på undre våningen så kallad Pink.. är lite billigare och för yngre typ. Var där i ca 1 och en halv timma, hade kunnat stanna hela dagen bara på undre våningen men då hade man väl inte haft några pengar alls kvar ;)
 
 
 
Här kommer man upp från Penn Station!
 
 
 
 
 
 
Detta shoppade jag! men blev ändå relativt bra pris i slutändan för allt :) Den randiga tröjan, halsbandet och väskan är från Forever 21.
 
Efter V.S så sprang vi snabbt in och kikade i en Forever 21 butik innan kjag började gå för att möta Kicki. När jag väl mött henne gick vi in i ytterligare en Forever 21 och kollade på lite smycken och grejer. Sen gick vi och satte oss på en irländsk (eller var det var) bar och ja jag drack bara en cola haha, vi surrade en stund och gick sen mot hotellet dom bor på för att möta upp dom andra och där satt vi en stund innan vi gick till en Italiensk restaurang där jag åt grillad bläckfisk! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ursäkta dom ovända bilderna, ni får vrida huvudet helt enkelt!
 
Igår var jag bara hemma hela dagen, såg valvakan lite och bara tog det lugnt, var riktigt behövligt! Spelar ingen roll hur mycket jag än sover så är jag fortfarande sjukt trött jämt men tror det börjar vända nu.. eller jag hoppas!
I veckan blir som vanligt, ungefär samma jobbtider som förra veckan och så :)
Var och handlade själv ikväll på en affär som kallas Stop & Shop, köpte massor med frukt och bär som jag kan smaska på, muums! :D
 
Ha det bra! Puss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Elin i USA

Är en 19årig tjej från Piteå som skriver om mitt au pair år i USA!

RSS 2.0