Aladdin

Idag är det min turdag kan man säga! Åkte nämligen till skolan i hopp om att hinna på en biljett till broadway showen Aladdin som skolan ska och se, jag lyckades få tag i den sista biljetten!! LUCKY MEE!! :D Så istället för att betala ca 200$ för en broadway biljett så fick jag betela 55$ och då är resan till Manhattan inkluderad, som sagt, ibland ska man ha en jäkla tur vilket jag för en gångs skull hade :D
 
 
 
 
Blev lite stressigt att köra till skolan idag för fick jätteproblem med garageporten när den inte ville åka ner, höll på typ 20 min innan det löste sig.. hann iallafall till skolan i tid som tur var.
 
Nu ska jag se film och sen sova, imorgon blir det att jobba från 12 till 8 :) Kramis!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Elin i USA

Är en 19årig tjej från Piteå som skriver om mitt au pair år i USA!

RSS 2.0