Mycket har hänt

Som rubriken säger så har mycket hänt sen jag skrev ett "riktigt" inlägg sist, har hunnit med en massa.. både riktigt bra och riktigt dåliga saker. Kommer förklara mer senare, ni som är sjukt nyfikna får skriva till mig privat.
Det jag har gjort i allmännhet är väll att vara på broadway, besökt svenska kyrkan i New York, varit på Madame Tussaud's och vart på au pair träff som är varje månad :) har massa bilder men dom kommer jag att ladda upp någon annan dag när jag orkar. Dom bra sakerna har varit väldigt roliga, som jag skrev i mitt förra inlägg så var det ju sjukt otroligt att se broadway.. helt gaaalet som sagt!


Ni får ursäkta min dåliga uppdatering men det beror mycket på att jag knappt har tid men också på vad som hänt de senaste dagarna, skriver om någon dag igen, så ska ni få en bildbomb också ;)



Bjuder på en bild så länge!

Ha det så bra tills nästa gång!
2014-10-08 @ 18:11:54

Kram Monica




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Elin i USA

Är en 19årig tjej från Piteå som skriver om mitt au pair år i USA!

RSS 2.0