Det bästa jag någonsin sett!

har ikväll vart in til NYC med skolan och sett broadway showen Aladdin, är nog det bästa jag någonsin sett.. helt amazing, satt bokstavligen och gapade ett flertal gånger!

Berättar mer senare för nu är hag gaalet trött.





Emelie
2014-10-04 @ 21:02:32
URL: http://www.emelietillusa.blogg.se

Hej! Jag har slängt iväg ett meddelande till dig på Facebook men antar att det hamnar i din övrigt korg. Jag åker iaf till USA som Au Pair och kommer bo på long Island, Miller place. Hade varit kul å prata lite! Jag åker den 3 november :)

Svar: Hej! Har inte vart inna på datorn så har inte kunnat kolla i övrigtmappen :/ men lägg till mig på fb! :) Vad kul att du också ska komma till long island!
Elin Hedlund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Elin i USA

Är en 19årig tjej från Piteå som skriver om mitt au pair år i USA!

RSS 2.0