Pictures from the NYC Tour!

Tänkte lägga upp lite bilder från när vi var på den där guidade touren, vissa blev bättre och andra inte lika bra ;)
 
Så den här tjuren är det någon speciellt med, den ger tur! men gissa var man måste gnida för att få den turen??
 
Det är sjukt mycket bilar i rörelse och touren var när alla skulle hem från jobben osv så det var lååånga bilköer!
 
Manhattan
 
 
Människor kör bokstavligen som galningar här :O är dock bättre där jag bor men fortfarande mycket galnare än i Sverige!
 
"Freedom tower" Står där det gamla twin towers var. Kallas också för det nya World Trade Center.
 
Carrie från Sex and the city bodde längre in på denna gata. Väldigt kul att se faktiskt! :)
 
Frihetsgudinnan
 
Brooklyn Bridge!
 
Time Square, riktigt coolt och maffigt att se! :D
 
 
 
Sjukt mycket människor också!!
 
 
 
Vann denna söta sak för at jag svarade rätt på en fråga i slutet av touren som guiden hade.
 
Så det var lite bilder, finns dock massor med fler så kanske kommer någon då och då! Nu ska jag sova, sov sågott där hemma i sverige också! Puss
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Elin i USA

Är en 19årig tjej från Piteå som skriver om mitt au pair år i USA!

RSS 2.0