Imorgon händer det!

I fredags lämnade jag nästan hela min familj, mitt hem och piteå. Det var ganska jobbigt men det gick över hyffsat när vi satt oss på planet. Nu har vi haft några trevliga dagar här i Stockholm jag, mamma och Mats. Igår gick vi runt på stan och senare åkte vi till gröna lund där vi spenderade hela kvällen och tittade sommarkrysset. Idag har vi tagit båten ut till Vaxholm, VILKET STÄLLE, Grymt mysigt!






Så imorgon blir det att kliva upp väldigt tidigt för att ta pendeltåget mot arlanda. Ska möta dom andra au pairerna som flyger från sverige, ska bli roligt och även skönt så man slipper flyga helt ensam.
Detta ska bli mycket spännande, än så länge är det hyffsat lugnt men spänningarna lär väl vara på topp imorgon!

Ta hand om sverige och Norbotten nu när jag är borta ;) haha



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Elin i USA

Är en 19årig tjej från Piteå som skriver om mitt au pair år i USA!

RSS 2.0