Hos Familjen!

Sååå, vi hade så sjukt dåligt internet på hotellet så jag orkade inte ens försöka skriva ett blogginlägg. Jag har haft en riktigt bra vecka hittills, hotellet var jättefint och AuPairCare personalen var helt underbar, lärde mig väldigt mycket. NYC tour var helt otrolig, fick se det mesta på manhattan som tex Freedom tower, Empire State Building och en view över Frihetsgudinnan. Har massor med bilder som jag ska lägga ut här inom kort!
Igår kom jag till familjen vid 3pm så jag och min värdmamma åkte och köpte nått att äta på en deli butik - Jättegott! sen hämtade vi A (barnet jaag ska ta hand om) som var hos en granne under dagen, han är helt underbart gullig!!! Värdpappan kom hem ungefär halv sju så vi åt lite middag och pratade om allt möjligt, dom är riktigt roliga och trevliga.
Gav dom några presenter från Piteå och dom bara älskade dom, var riktigt kul att det blev precis rätt!
Idag ska vi till stranden jag och min värdmamma, det är varmt här än så det ska bli riiktigt skönt.
 
Detta är tre av dom svenskar som jag umgicks med från arlanda till vi lämnade förberedelsekursen igår. :D
 
Såhär sång hotellrummen ut, sjuuukt sköna sängar! 
 
Här åt vi frukost och lunch, var väl helt okej men frukten till efterrätt var bäst, Dansade liksom änglar i munnen när man åt!
 
Viewn från hotellet! :D
 
Lärarna eller vad man ska kalla dom antog the ice bucket challange, sjukt kul att se ;) 
 
Det här låg på köksbordet i mitt rum när jag kom hit, dom är ju bara för gulliga!
 
Pusspuss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Elin i USA

Är en 19årig tjej från Piteå som skriver om mitt au pair år i USA!

RSS 2.0